Światowy (Ty)Dzień Konsumenta
Czy treści sponsorowane na Instagramie lub Facebooku gwiazd internetu są właściwie oznaczane? A może sprawiają wrażenie prywatnej opinii influencera? Na co konsument powinien szczególnie zwracać uwagę w tych przekazach? Czy zawsze reklamowane w ten sposób produkty lub usługi warte są zakupu? Odpowiemy na te i wiele innych pytań, a także przedstawimy pierwsze wnioski z monitorowania tej sfery sieci.
W tym tygodniu UOKiK planuje:
• uruchomienie profilu UOKiK na Instagramie - a na nim ciekawe treści i działania związane nie tylko z ŚDK
• uruchomienie profilu UOKiK na Instagramie - a na nim ciekawe treści i działania związane nie tylko z ŚDK
• odświeżenie profilu Światowego Dnia Konsumenta na Facebooku
• komunikaty prasowe na temat influencer-marketingu i poradnictwa konsumenckiego
• specjalne wydanie webinaru dla konsumentów (w czwartek, 17 marca)
• wydłużone godziny poradnictwa na infolinii w piątek, 18 marca – do 22:00.
• komunikaty prasowe na temat influencer-marketingu i poradnictwa konsumenckiego
• specjalne wydanie webinaru dla konsumentów (w czwartek, 17 marca)
• wydłużone godziny poradnictwa na infolinii w piątek, 18 marca – do 22:00.
Źródło: www.uokik.gov.pl
Wersja XML